Superman Logo

Friday 28 January 2011

bermula laa saat yg d tnggu2...

ari ni...td0r p0n xlena sbb ntah apa yg akn jd kt aku dlm kem 2...erm....slesai mndi ptg 2,aku tr0s jln kaki ngn mmber2 aku ke kenanga...tep0n mak n abh...then...smpai kt sna,mla laa sesi mngangkat brng2 bwk mc0k ke dlm l0ri....dah bwk mc0k smua brng2...kayak plak 0ver d0ss...addoooiii...so,kmi bwk kyak yg bleh naek 2 0wg pnya je...ngam2 dlm l0ri 2...mmg full...abis mc0kan smua brng2 2...tiba2 plak,t'detik plak ati aku cm nk punggah je smua brng2 ni blek sbb xNAK LA P SNA...!!! erkkk...tp...l0ri dah ttup....erm....sab0r jela....time utk kuarentin kn...mlm 2,tiba la p'bukaan rasmi utk kem 0utdo0r 2... smua cawangan dah smpai eccept instead je...abis je p'bukaan 2,kmi ada activiti ice breaking plak...smua dibahagikan ik0t kmpulan2 yg ditetapkan...aku dlm team gunung agsi...kenal pnya kenal,jrum jam dah pk0l 12 lbih dah...ujan plak time 2...so,abis slesai activiti 2,kmi dpt tid0r..ingtkan dpt tid0r kt dlm klas...rupa2nya,td0r kt dataran 2 je...adooiii,cm 0wg mrempat plak...tp xpe...sbb ec0k pg kmi akn b'tolak ke Tasek Cender0h 2 dah,dataran p0n dataran laaa.....layan je.....

No comments:

Post a Comment