Superman Logo

Monday 17 January 2011

gamE di UKM.. (piaLa taMiNg sAri)

pda 10-16hb,game kt ukm...best gak game kt sna...mcm2 pngalaman ada kt sna....kt sna,aku cma bleh dpt n0 2 je...tp bajet ingat bleh mnang...tgk2,klah cma 3 p0int je ngn tuan umah...pnas btoi..hehehehe...tp skurang2nya aku dpt gak medal,xcam mmber aku si Din 2....smngt je lbih...tp maen,hampeh....!!!! wat hal btoi...ni la akibatnya,malas...hehehehe....kt sna gak,aku dpt mngalahkan bdak yg maen AUG (Asian University Game)...aku dpt gak bktikan yg aku adalah yg t'baek...erm....crita psl team aku kt sna plak,mcm2 prangai...best gler...xabis2 glak je...enj0y je p sna...si Hamdan,Sap n Piju (seni0r clat aku),xabis2 mngutuk mmber2 yg klah...hahahaha...nsib baek la dia0wg 2 star2 uitm,klau x,hehehehe,ntah la...ni s0wang lg mmber aku,Rahim nma dia...bdk ni lurus ckit...hehehehe...dia ni jnis t'lalu rndah dri...aku sbg mmber yg rapat ngn dia kt sna,tiap2 ari aku tl0ng bg m0tivate diri dia...akhirnya,dia perf0rm ck0p baek dlm game dia...aku p0n xsngka dia bleh maen sbaek 2...smpai mc0k final k0t...tp sygnya,time game semi-final dia,dia injured plak...tr0k gak..smpai nak angkat kaki p0n xbleh...sbl0m game final dia,mka dia btoi2 pucat...dah la dia final ngn bdk AUG..kcian gler dia...tp dgn smngt mmber2 yg laen,dia maen gak ngn bdk 2...tp jap je dia maen...sbb c0ach bling kaen putih (tnda trik dri)...tp kmi 1 team,mmg respect kt dia la...aku hrap2,MASUM ni,dia akn dpt repeat blek ngn bdk AUG 2....erm.....haaa...ada 1 lg yg best time kt sna...time blek 2,kmi snggah mkn sate kjang...peh,aku wat sjrh k0t,mkn 25 ccuk...mmg t'baek la....hehehehe....0k la...ni je wat stkt ni...utk game MASUM nnt,aku nak wat 1 lg sjrah t'besar dlm id0p aku...aku nak medaL EMAS MASUM....akn aku pstikan...sekian utk ari ni...

No comments:

Post a Comment