Superman Logo

Wednesday 26 January 2011

first time naek bnda alah 2....

salam...peh,ari yg best k0t...msti k0rang smua t'tnya2,apa bnda alah 2 kan???? kayak la....!!!best gak dpt naek kayak ni...tasik shah alam la jd mngsa...tasik yg slama ni aku tgk xlalu nak trj0n,akhirnya jd mndi pg aku...hahahaha...tp bru aku tau,mndi kt tasik yg mngndungi najis brung bangau 2,best gak...hahahahahaha....tp kan,serius best....aku ngn arip plak 0wg p'tama wat aksi mnyelamatkan dri 2....time first time dlm air 2,bru aku tau kenikmatan mndi dlm tasik...time aku nak pnjat mc0k dlm kayak 2 blek,aku t'pndang En.Hisham,dia tunjuk isyarat good kot...peh,lg smngat la aku pnjat kayak 2...hehehehe...lpas kayak2 smua,kmi blek n cuci kayak sbl0m smpan blek dlm stor...abis je mndi kn kayak2 2,start la dri ni trasa amat ltih....peh....hnya Allah je yg tau...dlm kLas beL 2,mmg ingt kt katil je dlm bilik 2....xlrt kot....tp skurang2nya,aku dpt gak pngalaman bru kt sna...kem 0utdo0r smkin tiba,d0akan aku n mmber2 dpt tmpuh smua dugaan yg dterima...amin.....

pagi2 time angkat kayak2 utk ke tasik shah alam..



time mndikan kayak2 2 di dpn stor...

No comments:

Post a Comment